Tuesday 1 December 2009

3 ucapan 1 hati...





Terima Kasih, Tahniah, Semoga berjaya...

Terima Kasih....kepada ibuku kerana menghadiahkan buku "La Tahzan" atau dalam Bahasa Melayunya " Jangan Bersedih"...sempena Hari ulang tahun aku yang ke 26..Hadiah yang cukup bermakna dan mahal nilainya.. Sepertimana tajuk buku tu, itulah impian aku iaitu untuk menggembirakan ibubapa aku..agar mereka tidak bersedih..di dunia dan juga di akhirat..aamiiiiiiinn...

Tahniah...kepada rakan sekolah aku Mohd Hairul Fiza bin Musa kerana telah berjaya membuatkan syaitan-syaitan menangis dan beliau berjaya menyempurnakan sebahagian daripada imannya..tahniah di atas perkahwinannya dengan pasangan beliau Zaharah bt Malik (sorry kalau salah eja)..semoga kekal abadi..sorry aku tak sempat nak beli hadiah..lain kali aje la ek..


Semoga berjaya..kepada rakan UiTM aku, Mohd Syazwan Ramli di atas pertunangan beliau dengan Julie (nama orang tu..bukan biskut..nama penuh aku tak tahu)..semoga berjaya mendirikan rumahtangga..orang kata tak elok bertunang lama-lama..tu orang yang kata la..bukan aku...semoga berbahagia la hendaknya..



p/s: untuk emak, terima kasih di atas ucapan yang ditulis di dalam buku tu..dah kat sabah baru terperasan..heheh..tu tandanya along baca buku tu..
Untuk fiza, sorry kalau kau ada terbau sesuatu yang kurang menyenangkan atau menyesakkan lubang hidung korang berdua..sebab aku belum mandi lagi masa tu..hahaha..rancangan awal nak hantar adik aku je masa tu..entah macam mana boleh terlajak pergi rumah ko pulak..tapi aku tetap datang juga majlis kau..

Untuk wan, aku tetap ingat ayat berlagak kau yang kau takkan kahwin sebelum 30 tahun..tapi aku rasa kau kena telan semula ayat kau tu kerana mengikut perkiraan aku, Tahun 2011 (seperti yang diberitahu jangkaan majlis perkahwinan) umur kau baru 28 tahun..apa alasan kau pulak kali ni?

No comments: