Thursday 30 July 2009

Selamat datang

30 julai 2009...hari pertama aku join as a blogger..aku ni bukan la pakar sangat benda-benda teknologi ni..tapi kalau aku tak belajar, jawabnye sampai bile2 la aku ketinggalan..papepun..give a big clap to pakcu.blogspot...sebabnye hari-hari aku baca blog dia membuatkan aku rasa tertarik untuk join jadi blogger ni...(alasan sebenarnye, aku tgh takde keje..keje gov ni ape la yg sibuknye..heheheh)
Untuk hari ni, takde ape yang aku nak catatkan..cuma nak bgtau today is a boring day...but tonite is a holyday...malam jumaat daa..buat amal sikit, tapi ganjaran yang berlipat ganda..(sory ustaz-ustaz kalau tersalah fakta)...

Last shout...rajin-rajin la melawat blog aku ni...walaupun aku bukan artis..tq to all supporter and my family outside there...and especially my lovely wife(rajin-rajin la bukak blog abg ni ek..hehe..)..k...tu je..chow

No comments: