Thursday, 30 July 2009

gambar kawin
























kepada mereka yang tak sempat menghadirkan diri ke majlis perkahwinan aku (kalau ikut ape yg aku faham, berdosa kalau dah jemput tp tak hadir tanpa sebab)..tp tu lantak korang la ek...ni gambar-gambar kawin aku ngan wife aku, titis susiana faruk...pada 15 ogos 2008..Nak nengok banyak2, datang la umah aku..sory kalau kualiti kurang coz aku tak berapa reti sangat..lagipun tukang amik gambo ni pun adik aku yang baru abis form 5...bukan la jurugambar profesional..heheh..terima kasih kepada mereka yang membantu..sory la ada yang tak sempat aku nak jumpa...thanks for ya'll corporation..doakan kami bahagia sampai bila-bila ek..(gambar lain akan menyusul...)

p/s: kepada member-member aku yang belum kawin tu, cepat2 la kalian menyempurnakan sebahagian dari iman kalian itu..jangan la sibuk mementingkan keduniaan sampai sanggup meninggalkan sunnah nabi itu..amiiiiinnnn....(ditujukan kepada Mohd hanifa taib dan Syazwan Ramli)

1 comment:

Mish Hida said...

kpd kwn aku nutt, windu la dgn ko...hehee
da jd isteri org da kwn aku ni...teringat time ktorg study same2..sedey plak...smoge korg bhg smpai akhir hayat k...nutt,doakan aku cpt dpt jodoh..hehee