Saturday 5 March 2011

raja lawak...




Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Ok dah memang//Bukan mudah untuk ku menerima hakikat//Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat//Apa yang ku harapkan//Kasih sayang yang suci murni//Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi//Dulu hari-hari ku berwarna warni//Kini kian mendung//Ia tinggal satu memori//Jangan jangan lepaskan genggamanku ini//Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti//Kenapa gembiraku kini menjadi sepi//Musnah segala apa yang ku impikan//Tetapi ku tetap tabahKerana //Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya//Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya//Ku harapkan ini sesuatu yang kekal//Namun ku terpaksa melepaskanmu baby//Selamat tinggal
Tiada ertinya kau tinggalkan aku//Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu//Cuba ingat semua yang kita pernah lalui//Sayang bukalah fikiranmu kembali//Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi//Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi



Jangan pergi jangan pergi//Jangan tinggalkan aku begini//Jika aku yang engkau cintai//Kenapa semua ini//Kenapa semua ini//Mengapa semua ini//Jika aku yang kau cinta//Mengapa semua ini
Kenapa semua jadi begini//Kenapa mengapa//Jangan pergi jangan pergi//Jangan tinggalkan aku begini


p/s: setiap jumaat, jam 09.00 malam di astro prima 105...(tapi kopi-o tak lawak langsung..buat malu orang rompin je..haha)

No comments: